خرید بک لینک، دائمی، طبیعی، قوی و معتبر از سئو روز

Read more about (XSEO)سفارش بک لینک فارسی here.

اما اگر در موقعیتی قرار دارید که رقبای شما بک لینک های قوی زیادی دارند، باید بگوییم ما لیست بهترین سایت های رپورتاژ آگهی را در پنل راش وب گردهم آورده ایم. شما میتوانید از میان بیش از ۹۰۰ دامنه بهترین آن ها را انتخاب نمایید. برخی از ابزارهای رایگان شما را از طریق پردازش زبان طبیعی (NLP) راهنمایی می کنند که به حذف و یافتن شباهت های معنایی بین کلمات کلیدی کمک می کند. هیچ مشکلی برای شروع از آنجا وجود ندارد، اما آنها به ناچار محدود هستند. از جمله داده‌های روی صفحه و لینک‌ها به ویژه خرید بک لینک و برای ارائه … اصولا خرید بک لینک تعداد زیاد، مخصوصا برای وب سایت هایی که عمر زیادی ندارند بسیار برای گوگل شک برانگیز است!

حتما می دانید که سئو (SEO مخفف Search Engine Optimization) یا به فارسی همان بهینه سازی سایت در مجموع از دو بخش سئو داخلی(On-Page SEO) و سئو خارجی(Off-Page SEO) تشکیل گردیده است. همانطور که از نام این دو بخش پیدا است، سئو داخلی به مجموعه فعالیت هایی که در داخل سایت برای بهینه سازی وب سایت انجام می شود گفته شده و در مقابل سئو خارجی به مجموعه مواردی که در خارج سایت صورت می پذیرد اطلاق می گردد. به عنوان مثال، اصلاح ساختار لینک های داخلی ها و URL ها در داخل سایت، در محدوده سئو داخلی به حساب می آید. این در حالی است که در مقابل، خرید بک لینک معتبر برای وب سایت شما، در قلمرو سئو خارجی محسوب می گردد. توجه به این نکته بسیار ضروری است که برای انجام خدمات سئو برای یک وب سایت به بهترین نحو ممکن، لازم است که به هر دو مورد به صورت توام توجهی ویژه صورت پذیرد.

به همین دلیل می توان گفت که احتمال تاثیر منفی آن به کلی منتفی است. به همین دلیل افراد و یا شرکت هایی که الگوی «آهسته و پیوسته» برای سایت خود پیش گرفته اند، سفارش رپورتاژ را نسبت به سفارش بک لینک یا همان خرید بکلینک ترجیح می دهند. سرویس دهنده‌های خرید بک لینک یا بک لینک رایگان راهکارهای متعددی ارائه می‌دهند. یکی از این راهکارها، به خدمت گرفتن افرادی است که وارد سایت مربوطه بشوند و مطابق الگوی یک کاربر واقعی رفتار کنند. این افراد به تعداد بالا توسط یک سیستم اتوماسیون مدیریت می‌شوند و در اصل به نوعی کار کاذب مشغول هستند. طبیعتا هزینه این راهکار بالا خواهد بود؛ چرا که دارای زیرساخت مدیریتی نسبتا پیچیده و نیروی انسانی زیاد است.

سفارش بک لینک

به عنوان مثال ، ممکن است در پروژه های دیگری که می توانند به شما در رشد نام تجاری و بازدید شما کمک کنند ، همکاری کنید. معتبر – سایت دارای نمایه معتبر بک لینک (اعتماد به نفس زیاد) است ، بازدید کننده زیادی ایجاد می کند و حتی در SERP ها نیز رتبه خوبی دارد. علاوه بر این ، سایت های .gov و .edu مانند سایت های پیشرو در صنعت وزن بیشتری دارند. در گذشته ، تاکتیک هایی مانند لینک مزارع ، PBN ها و هرزنامه های نظرات به SEO های کلاه سیاه اجازه می داد تا پروفایل های بک لینک گسترده ایجاد کنند و سیستم را با موفقیت بازی کنند. با این حال ، این تکنیک های ایجاد پیوند کلاه سیاه دیگر کار نمی کند زیرا گوگل در مورد آنها ذکاوت کرده است.

با خرید بک لینک قوی مطابق با اخرین استاندارهای روز سئو و الگوریتم های جدید گوگل از تیم وب پویا، اعتبار و بازدید سایت خود را چند برابر کنید. تیم وب پویا شما را در امر انتخاب و خرید بک لینک با کیفیت راهنمایی می کند. درست است که لینک‌سازی و ایجاد بک لینک های قوی می‌تواند به موفقیت یک کسب و کار منتهی شود و رتبه صفحات سایت را در نتایج جستجوی گوگل بهبود ببخشد ولی باید این کار را خیلی ظریف و دقیق انجام دهید تا لینک‌سازی شما کاملاً طبیعی به نظر برسد. سایت‌هایی که اسپم هستند، به‌هیچ‌وجه گزینه خوبی برای بک لینک گرفتن نیستند. چراکه آن‌ها خود ازنظر رتبه‌بندی در گوگل در رده‌های نامطلوبی هستند، پس چگونه می‌توانند سبب بهبود رتبه سایت شما شوند؟!

اولین قدم خرید بک لینک مشاوره سئو است ، پس از درخواست مشاوره ، سایت شما توسط ابزارهای بررسی سئو خارجی سایت بررسی شده و نمایه بک لینک فعلی سایت شما به همراه میزان رقابت کلمات کلیدی سایت در اینترنت مورد ارزیابی قرار میگیرد. به طور خلاصه، بک لینک پیوندی از یک وب سایت به وب سایت دیگر است.در سئو، بک لینک ها نقش اصلی و بسیار اساسی را ایفا می کنند، زیرا موتورهای جستجو مانند گوگل بک لینک ها را به عنوان توصیه و رای دیگر سایت ها به یک سایت تفسیر می کنند. در نتیجه، لینک های خارجی یا همان بک لینک ها تأثیر مستقیمی بر رتبه صفحات سایت دارند. درنتیجه گوگل نیز به این نوع لینک‌ها بیشتر از سایر موارد، اهمیت می‌دهد و با دقت تمام آن‌ها را
زیرنظر دارد.

سفارش بک لینک

اما به طور میانگین، می توانید در محتوای خود 1% کلمه کلیدی، 4% متن مرتبط با موضوع، 5% متن عمومی، 20% آدرس و 70% متن حاوی نام برند به کار ببرید. لینک سازی داخلی سایت به صفحه موردنظر و بک لینک هایی که مستقیما برای این صفحه ایجاد می شوند، اعتبار صفحه را تعیین می کنند. ممکن است اعتبار دامنه، خوب باشد اما صفحه موردنظر اعتبار پایینی در آن دامنه داشته باشد. معمولا صفحاتی که لینک سازی داخلی خوبی دارند، از اعتبار بالایی برخوردار هستند. به طور کلی معتبرترین صفحات یک دامنه در منوی اصلی سایت قرار دارند. اگر قصد دارید تا اعتبار صفحه موردنظر خود را بررسی کنید، می توانید از ابزارهای زیر استفاده کنید.

تنها راه شناخت آن افت ناگهانی رتبه سایت یا افت ناگهانی در ترافیک سایت است؛ که البته آن نیز می‌تواند ناشی از هر الگوریتمی –غیر از آنچه به خرید بک لینک مربوط می‌شود- باشد. البته خبر های جدیدی منتشر شده است که لینک های نوفالو هم تاثیری در سایت می گذارند. اما باز هم با توجه به هر پروژه نوع بک لینک سفارشی می تواند متفاوت باشد. بک لینک های متنی بک لینک های دریافتی با استفاده از کلمه کلیدی یا همان انکرتکست بوده و لینک هایی قابل کلیک هستند که در داخل متن، های‌لایت شده و برجسته به نظر می رسند و با کلیک روی آنها صفحه وب مورد نظر باز می شود. کلمات موجود در انکرتکست به موتورهای جستجو کمک می کند تا رتبه بندی صفحه در حال بارگذاری را تعیین کنند. هر چقدر هم از نظر سئو شما رتبه خوبی داشته باشید، بدون وجود بک لینک، رشد سایتتان متوقف خواهد شد.

• بک لینک را از سایت های معروف و شناخته شده در زمینه فروش بک لینک نخرید. این سایت‌ها توسط موتورهای جستجو شناخته شده‌اند و تحت نظر هستند، باز هم تاکید می‌کنیم همه جوانب را قبل از
انتخاب سایت مقصد بسنجید. بک لینک محتوایی یعنی شما در میانه‌ی یک محتوای متنی، لینک دریافت می‌کنید. بک لینک محتوایی هم بر بهبود سئو سایت
بسیار تاثیرگذار است و هم بازدید مناسبی به سایت شما هدایت می‌کند.

ایجاد محتوای با کیفیت نیاز به دانش و تخصص در حوزه فعالیت تان دارد و تحقیق در مورد سایت های معتبر می تواند زمان بر باشد. اگر نیاز به مشاوره دارید، تیم وب پویا به شما کمک میکند تا بهترین تصمیم را برای پیشرفت کسب و کارتان بگیرید. به طور کلی لینک دهی، چه داخلی و چه خارجی، اصول و قواعد خودش را دارد.

زمانی که لینک خود را به صورت nofollow تبدیل می کنید، به گوگل اعلام می کنید که مایل نیستید ارزش و اعتباری از صفحه سایت شما به صفحه های دیگر منتقل شود. موتورهای جستجو متوجه این کار شما می شوند و اثرات مثبت این کار را در رتبه بندی سایت قرار می دهند. خرید بک لینک طبیعی یکی از فاکتورهای اصلی برای رتبه بندی سایت‌ها می‌باشد. حال این بک لینک‌ها می‌توانند به صورت طبیعی ایجاد شوند که در این صورت بهترین نوع بک لینک سازی خواهند بود. همچون اشتراک‌گذاری محتوای شما توسط بازدیدکنندگانتان در شبکه‌های اجتماعی.

پس از ایجاد بک لینک های لایه اصلی در تمامی پکیج‌ها، تعدادی بک لینک چندلایه ای تقویتی نیز برای آنها ایجاد خواهد شد. این سایت‌های نیز برای شما لینک‌های بسیار بی‌کیفیت و آسیب‌زننده می‌سازند داشتن لینک در بخش‌های همچون سایدبار و یا فوتر که در تمامی صفحات داخلی یک سایت تکرار می‌شوند. درست است که تعداد کل بک لینک‌های شما را زیاد نشان می‌دهند ولی در Referring Domains تأثیری نداشته و از نظر گوگل کاری مشکوک و منفی است. خرید رپورتاژ آگهی خبری در کنار بک لینک ها مکملی قوی برای سئو محسوب می شود و در پنل بکوریتی می توانید رپورتاژ آگهی دائمی و فالوو را از بین 100 ها سایت انتخاب و آنلاین سفارش رپورتاژ را ثبت کنید . اما بک لینک ها چه اهمیتی دارند؟ وقتی سایت شما از سایت های استاندارد دیگر بک لینک می گیرد، این بدان معناست که سایت شما هم معتبر و قابل قبول است. در واقع از نظر گوگل (و موتورهای جست و جوی دیگر) هر یک بک لینک، یک رأی اعتماد به سایت شما محسوب می شود.

این خدمات توسط خبره‌ترین افراد فعال در حوزه سئو به شما داده می‌شود. لینک‌سازی داخلی و خارجی از مهم‌ترین کارها برای دریافت ورودی و ایمپرشن روی سایت است. اگر از لینک‌سازی‌های داخلی و خارجی نتیجه نگرفتید (که با یک استراتژی سئوی مناسب غیرقابل‌دسترسی نیست)، وقت آن است که به سراغ خرید بک لینک دائمی بروید.

هنگامی که ببیند حجم زیادی از لینک‌ها به سمت سایت شما سرازیر شده است، جریمه‌هایی را برای سایتتان در نظر می‌گیرد. در این راستا مطمئناً گوگل از الگوریتم پاندای خود استفاده کرده و غیرطبیعی بودن لینک سازی شما را شناسایی می‌کند. اما یک مشکل وجود دارد؟ گوگل به وضوح اعلام می کند که اگر سایت ها به خاطر بهبود رتبه بندی شان بک لینک های پولی خریداری کنند، قوانین این موتور جستجو را نقض کرده اند. هرگونه وب سایتی که در این زمینه مشارکت داشته باشد ممکن است پنالتی گوگل شامل حال آن سایت شود. در این مقاله به بررسی خرید بک لینک و پنالتی شدن سایت بعد از آن اشاره کنیم.

می توانید به دنبال وب سایت هایی با پیوندهای خراب باشید و منابع مربوطه را در وب سایت خود پیدا کنید که ممکن است به جای آن پیشنهاد کنید. از تجربه من با HARO ، چاپ مقاله پس از ارسال پاسخ خود حدود چهار هفته طول می کشد. حتی اگر نامه پیگیری از نویسنده دریافت نکرده اید ، به انتشارات توجه داشته باشید تا ببینید آیا در نهایت نقل قول شما به قطعه تبدیل می شود یا خیر. برای اینکه محصول یا خدمات خود را در یک لیست جمع بندی کنید ، با یک جستجوی ساده در Google شروع به پیدا کردن وبلاگ های عالی رتبه می کنید که درباره محصول یا صنعت شما می نویسند.

اگر مقاله یا گزارش تحقیقی پیدا کردید که مدتی است به روز نشده است ، بررسی کنید تعداد لینک های موجود در این مقاله چقدر است. اگر نشریات زیادی وجود دارد که به آن محتوا اشاره می کنند ، خود را یک گوهر واقعی می دانید. سرعت در اینجا بسیار مهم است ، زیرا اکثر این نویسندگان مطالب زیادی ارائه می دهند. اگر از اولین کسانی هستید که پاسخ می دهید ، شانس بیشتری دارید که برای قطعه نهایی دیده شوید و انتخاب شوید. در صورت انتخاب ، به احتمال زیاد از طریق روزنامه نگار یا وبلاگ نویسی ایمیلی به شما اطلاع داده می شود که مقاله زنده است. به عنوان مثال ، می توانید از مصاحبه هایی که مدیران شرکت شما در آن حضور دارند مراقبت کنید و از صفحه پروفایل آنها در وب سایت خود پیوند بخواهید.

اما آیا واقعا اینگونه است؟ما برای پاسخ به این سوال بیش از ده ها سایت را در عبارات مختلف بررسی کردیم و دریافتیم که اگر استراتژی مناسب برای ساخت بک لینک داشته باشیم میتوانیم از آن در جهت اهدافمان استفاده کنیم. بسیاری از وبمستران خرید بک لینک به این صورت را به شکل نوفالوو انجام میدهند.حتما تا بحال برایتان پیش آمده است که سایتی را در عبارات خودتان مشاهده کنید که بک لینک تمام صفحات داشته باشد. ما در ادامه میخواهیم شما را با نکات ساخت بک لینک تمام صفحات آشنا کنیم. بهترین و کم ریسک ترین روش لینک سازی خارجی استفاده از بک لینک هایی است که احتمال حذف شدن آن ها وجود نداشته باشد. البته همانطور که اشاره کردیم این بدان معنا نیست که بک لینک تمام صفحات صرفا منجر به جریمه شود.

برای مثال، اگر شما آژانس هواپیمایی هستید، انتخاب یک مجله تخصصی گردشگری با فعالیت مناسب و ورودی‌های مرتبط برایتان کاربرد خواهد داشت. با توجه به اهمیت این موضوع، وب پویا با بررسی های اصولی روی تمامی وب سایت ها برای گرفتن بک لینک اقدام می کند. تیم سئو وب پویا برای جلوگیری از ضرر کاربران خود، وب سایت ها را از نظر اتوریتی و اعتبار بررسی کرده و در نهایت با توجه به نیاز سایت، بک لینک می گیرد. شما می توانید با خرید بک لینک متنی یا بنر، خرید رپورتاژ آگهی در رسانه های مرتبط، ساخت حساب در توئیتر، فیسبوک و …، ساخت پروفایل در سایت و فروم های معتبر و کامنت گذاری در سایت های مرتبط، بک لینک موردنظر خود را به دست آورید.

برای انجام این کار، باید بک‌لینک‌های رقبای خود را ببینید که رتبه خوبی دارند. اگرچه گوگل هزاران تغییر در الگوریتم خود ایجاد کرده است، اما بک‌لینک‌ها همچنان پارامتری برای رتبه‌بندی به‌شمار می‌آیند. همچنین در پایان پروژه لیست تمامی لینک های ساخته‌شده برای مشتری ارسال می‌گردد. لینک آگهی ویژه که در بخش نیازمندیها قرار دارد، در رپورتاژ آگهی شما نیز در بخش “بسپارمگ” ثبت خواهد شد. بله، یکی از مهم ترین اصول کاری ویکی دمی تولید بک لینک های تضمینی و واقعی است که ماندگاری بالایی هم دارند.

سفارش  بک لینک

ما در راش وب علاوه بر ارائه کاملترین لیست بک لینک، این امکان را فراهم کرده ایم که با توجه به نیاز و اهداف شما استراتژی لینک سازی مورد نیازتان را فراهم کنیم. ما در زمینه طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ تخصص داریم. اگر مایلید بدانید خدمات ما چگونه می تواند باعث دستیابی شما به اهداف تجاری کسب و کارتان بشود با ما تماس بگیرید.

بازیابی نام های تجاری بدون پیوند احتمالاً ساده ترین و سریع ترین راه برای ایجاد بک لینک با کیفیت بالا است. به عنوان مثال کلمات خرید زعفران، قیمت زعفران، سایت فروش زعفران و… می‌توانند سه مورد از کلمات کلیدی یک سایت (یا یک صفحه) مرتبط با فروش زعفران باشند. این پروژه در میزان کلیک از ۲.۳۶K به ۲۴.۲K و در میزان ایمپرشن از ۲۲۳K به ۴۷۸K و در میزان CTR نیز بیش از ۲ درصد رشد داشته است. کاهش رتبه میانگین در این پروژه با توجه به بقیه فاکتورها بیانگر افت رتبه نبوده و می بایست به طور دقیق، دلایل افت هر صفحه مورد بررسی قرار گرفته و رفع گردد تا بتوانیم با تولید محتوای اصولی به رفع این مشکل نیز کمک کنیم. بدون شک و صد البته، بک لینک های رپورتاژی، یعنی بک لینک هایی که در رپورتاژهای معتبر، همچون سایت های خبری، مجله ای و وبلاگ های فعال درج می شوند دارای برتری بیشتری نسبت به مابقی لینک ها هستند و تاثیرگذاری بسیار بیشتری خواهند داشت. امکان تهیه بک لینک به شکل انبوه و تعداد بالا از امکانات بکوریتی می باشد برای رشد سریع وب سایت .

اغلب، افرادی که این خدمات را ارائه می دهند، به یک شبکه وبلاگ خصوصی (PBN) ایجاد نموده اند که این شبکه  از وب سایت هایی  تشکیل شده که مالک آن هستند و می توانند به راحتی پیوندها را در آن قرار دهند. این استراتژی پیوند کلاه سیاه به آنها اجازه می دهد تا تعداد خاصی از پیوندها را با زمان یا تلاش کم ایجاد کنند. موتورهای جستجو از PBN متنفرند، خرید لینک از این نوع وب سایت ها می تواند رتبه شما را از بین ببرد.

همچنین، در این روش‌ها اقدام به گذاشتن کامنت‌ اسپم در سایت‌های دیگر می‌کنند. این کامنت‌ها به عنوان مزاحم گزارش می‌شوند و به اعتبار وب سایت لطمه می‌زنند. بنابراین با داشتن بک لینک از سایت هایgov می توانید مطمئناً رتبه خود را افزایش دهید. همانطور که قبلا ذکر شد، هیچ پاسخ روشنی در مورد اینکه آیا باید بک لینک بخرید یا نه وجود ندارد. با این حال، چندین کار وجود دارد که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که بهترین لینک های پولی را دریافت می کنید و از جریمه گوگل جلوگیری می کنید. PageRank یک الگوریتم توسعه داده شده توسط لری پیج و سرگی برین در دانشگاه استنفورد است.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما